شماره تماس وکیل بیمه تامین اجتماعی

شماره وکیل بیمه تامین اجتماعی (پاسخ تلفنی فوری)

سیاوش اسکندرزاد

شماره تماس وکیل بیمه تامین اجتماعی

وکیل بیمه تامین اجتماعی، در حل مشکلات حقوقی مرتبط با بیمه بیکاری، بیمه بازنشستگی ، بیمه کارگری و … تسلط داشته و شخص بیمه شده میتواند برای پیگیری شکایت خود از طریق شماره وکیل بیمه تامین اجتماعی اقدام کرده و با ارائه جزییات به وکیل، با بهترین راه پیگیری مطالبات خود آشنا شود.

شماره تماس وکیل بیمه تامین اجتماعی :
0912-0712942

داشتن شماره تماس وکیل بیمه تامین اجتماعی برای کسب مشاوره در لحظات اضطراری و نیاز به اطلاعات کافی در مورد موضوعات این زمینه ضروری است.
وکیل دعاوی بیمه تامین اجتماعی، با دانش و اطلاعات بالایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین مسیر برای احقاق حق موکل را انتخاب کند.

شماره تلفن وکیل بیمه تامین اجتماعی

شما میتوانید از طریق شماره گیری تلفن 02186126173 در ساعات کاری از خدمات زیر بهره مند شوید.

  • بررسی تمامی نقاط پرونده شکایت از بیمه.
  • پیگیری دعاوی مرتبط با بیمه درمان، بی کاری، کارگری و سایر موارد.
  • پیشبرد امور مربوط با حل اختلاف به نیابت از شخص بیمه شده.
  • ارائه مشاوره مرتبط با موضوعات بیمه تامین اجتماعی به بیمه شدگان.

این موارد تعدادی از مهمترین خدمات وکیل بیمه تامین اجتماعی می باشد اما متناسب با نیاز پرونده، ممکن است موارد دیگری نیز به آن اضافه یا کم شود.

دادن مشاوره، دفاع از موکل، بررسی پرونده، پیگیری‌های لازم و ... از جمله وظایف وکیل بیمه تامین اجتماعی است.
نوشتن لایحه به عنوان مدرک حقوقی و دفاع در دادگاه از دیگر وظایف وکیل بیمه تامین اجتماعی می باشد.

آدرس دفتر وکیل بیمه تامین اجتماعی در تهران

با داشتن آدرس دفتر وکیل بیمه تامین اجتماعی در تهران و مراجعه به آن، میتوانید تمام جزئیات پرونده را در یک جلسه مشاوره حضوری به وکیل گفته و از قوانین مرتبط با امور بیمه تامین اجتماعی و همچنین نحوه پیشبرد پرونده آگاه شوید.

آدرس: خیابان ملاصدرا، نرسیده به پل کردستان، جنب انتشارات بورس، پلاک 29، طبقه دوم.

آیا داشتن شماره وکیل بیمه تامین اجتماعی کافیست؟

خیر. اینکه فکر کنیم به تنهایی و صرفا با داشتن شماره تلفن وکیل بیمه تامین اجتماعی تمامی مشکلات حل میشود، اشتباه است. اما این شماره برای یک جلسه مشاوره تلفنی کافی بوده و می توان در آن به تمامی جزئیات پرونده اشاره کرد. و در نهایت اطلاعاتی تقریبی از مدت زمان پرونده ، چالش و پیچیدگی های آن و … تخمین زده شود.

شماره تماس وکیل بیمه تامین اجتماعی: 86126101-021

شماره تلفن وکیل بیمه تامین اجتماعی برای دریافت مشاوره سریع و سطحی مفید است و برای انجام کارهای پیچیده‌تر قطعا نیاز به مراجعه حضوری خواهد بود.
داشتن شماره تلفن وکیل بیمه تامین اجتماعی برای دریافت مشاوره اولیه، دریافت اطلاعات مقدماتی از پرونده و … میتواند مفید باشد.

مشاوره با وکیل بیمه تامین اجتماعی

گاهی اوقات موارد مرتبط با دعاوی بیمه تامین اجتماعی، میتواند دارای پیچیدگی و چالش های مختلفی باشد، در همچین مواقعی حضور که یک وکیل مسلط به قوانین بیمه و دارای دانش و تجربه بالا در این حوزه، میتواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.

دریافت مشاوره از وکیل بیمه تامین اجتماعی ، کمک می‌کند از دانش و تسلط وکیل مطمئن شده و با انتخاب درست،  شانس پیروزی در دعاوی بیمه را بالا ببریم .

آیا مقاله شماره تماس وکیل بیمه تامین اجتماعی (پاسخ فوری) مفید بود؟
وکیل سیاوش اسکندرزاد آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)