دریافت مشاوره کیفری رایگان

مشاوره کیفری رایگان (تلفنی) + سوال از وکیل کیفری

مشاوره کیفری رایگان

پرونده‌های کیفری از جمله پرونده‌هایی هستند که قطعا به کمک یک وکیل برای دریافت نتیجه مناسب نیاز دارند. اگر شما به عنوان مجرم شناخته شده و یا اخیرا جرمی در ارتباط با شما صورت گرفته است؛ می‌توانید از خدمت مشاوره کیفری رایگان استفاده نمایید. اگر سوال از وکیل کیفری مجرب دارید و در تلاش هستید تا حق و حقوق شما پایمال نشود، همین حالا با تلفن 09120712942 تماس حاصل بفرمایید.

مشاوره کیفری چیست؟

پیش از استفاده از خدمت مشاوره رایگان با وکیل کیفری، ابتدا لازم است با جرایم مربوط به پرونده‌های کیفری آشنا شوید.

پرونده‌های کیفری عبارتند از :
توهین و افترا، زنا و لواط، سقط جنین، جعل و تزویر، ربا، فریب در ازدواج، کلاهبرداری و فروش مال غیر، سرقت، اخاذی، خیانت در امانت، تخریب اموال به صورت عمدی، قتل و آسیب جسمانی،‌ جرائم پولی و بانکی و چک، جرائم مربوط به شهرداری، نفت، نیرو و انرژی، مسئولیت پزشکان و غیره.

مشاوره رایگان وکیل کیفری به شما کمک می‌کند تا پرونده به دقت بررسی شود و چیزی از قلم نیفتد و در دادگاه بتوانید به خوبی از خود دفاع کنید یا شکایت خود به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

تیم حقوقی سیاوش اسکندرزاد با سالها تجربه در زمینه حل انواع پرونده های حقوقی و کیفری، آماده ارائه مشاوره شکایت کیفری قدم به قدم به شماست.
برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص جرائم کیفری می‌توانید با شماره تلفن 09120712942 تماس حاصل نمایید.

دریافت مشاوره رایگان از وکیل کیفری
دریافت مشاوره رایگان از وکیل کیفری هم به صورت حضوری ممکن است و هم به صورت تلفنی.

اثبات شکایت کیفری چگونه ممکن است؟

در مراحل مشاوره کیفری رایگان و برای اثبات یک شکایت کیفری در مقام شاکی باید دارای مدارک و دلایل محکمه پسند باشید. این مدارک و دلایل عبارتند از:‌ اقرار، شهادت، قسامه، سوگند، علم قاضی.

برای ثبت یک شکایت کیفری در دادگاه می‌بایست مدارکی را ارائه دهید که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

  • محل اتفاق افتادن جرم و تاریخ آن.
  • شرح نحوه انجام جرم.
  • مشخصات شخص شاکی.
  • مشخصات مجرم و نشانی آن‌ها در صورت اطلاع.

هر دو طرف در چنین شرایطی این امکان را خواهند داشت که برای خود یک وکیل کیفری بگیرند تا در دادگاه از آن‌ها دفاع کند و پرونده را به درستی پیش ببرد. اگر به دنبال مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه هستید، نیز میتوانید سوالات خود را به صورت پیامکی به تلفن ذکر شده در بالا ارسال نمایید.

روند رسیدگی به یک پرونده کیفری چگونه است؟

ترتیب مراحل به شرح زیر است:

  • شکایت در دادسرا.
  • مراجعات مکرر به کلانتری و دادسرا برای انجام تحقیقات.
  • محکوم کردن یا قرار منع تعقیب مجرم توسط دادرس.
  • رفتن پرونده به دادگاه در صورت حکم مجرمیت.

مشاوره کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر ما خدمتی تحت عنوان مشاوره کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته ارائه نمیدهیم. اما خدمت دیگری تحت عنوان وکیل آنلاین کیفری داریم.

وکیل آنلاین کیفری چیست؟

اگر به دنبال پرسش سوال از وکیل کیفری هستید، میتوانید در واتساپ شماره تلفن 09212353668 به وکیل متخصص جرایم کیفری پیام دهید و منتظر ارائه پاسخ کامل باشید.

استفاده از مشاوره کیفری رایگان باعث تسریع حل پرونده شما در دادگاه می‌شود.
استفاده از مشاوره کیفری رایگان باعث تسریع حل پرونده شما در دادگاه می‌شود. پرسش سوال از وکیل کیفری در بسیار از مواقع شما را چندین قدم به موفقیت در پرونده کیفری نزدیک میکند.

مشاوره رایگان کیفری با وکیل در تهران (حضوری)

حتما تا کنون این سوال برای شما پیش آمده است که آیا مشاوره کیفری رایگان فقط مخصوص تهران است؟‌ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. شما در هر شهرستانی در ایران می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان کیفری تهران و سایر شهرستان‌ها استفاده نمایید.

به عنوان مثال مشاوره رایگان کیفری مشهد و یا مشاوره وکیل رایگان البرز از جمله خدماتی است که تیم حقوقی ما ارائه می‌دهد.

توجه بفرمایید که مشاوره حقوقی حضوری با وکیل کیفری فقط در شهرهای تهران (دفتر میدان انقلاب و دفتر سعادت آباد) و بندرعباس ممکن است.

مشاوره شکایت کیفری

آیا شما شاهد ارتکاب یک جرم بوده‌اید و یا جرمی در حق خودتان اتفاق افتاده است؟ اگر به دنبال پیدا کردن بهترین راه برای طرح شکواییه خود هستید، می‌توانید از وکلای کیفری مشاوره بگیرید. توجه کنید که اگر به دنبال پرسش فوری سوال از وکیل کیفری هستید میتوانید با شماره وکیل کیفری تماس حاصل بفرمایید. (09120712942)

به طور کلی شکایات کیفری در سه حالت ممکن است:

۱-شکایت توسط یک شاکی خصوصی یا وکیل کیفری او.

۲-مشاهده یک جرم توسط قانون گذاران دادگستری.

۳-شکایت توسط دادستان.

توجه : اگر به دنبال دریافت مشاوره حقوقی رایگان چک، بهزیستی یا مشاوره حقوقی در مورد ملک هستید، نیز میتوانید با تلفن 09120712942 تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

سوال از وکیل کیفری

حتما برای شما پیش آمده است که نیاز به مشاوره کیفری رایگان داشته باشید و ندانید که چگونه باید سوالات قضایی کیفری را مطرح کنید و یا در کجا می‌توانید سوالات خود را بپرسید و چگونه باید ارتباط برقرار نمایید.

برای مطرح کردن سوالات کیفری خود و دریافت مشاوره رایگان کیفری می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید و به پاسخ سوالات خود برسید. چرا که ممکن است شما در وهله اول با تمامی قوانین مربوط به جرم اتفاق افتاده آشنا نباشید و احساس نگرانی داشته باشید و ندانید که چگونه می‌توانید مشکل خود را حل کنید.

کمک گرفتن از وکیل و پرسیدن سوال از او در همین زمینه می‌تواند به کمکتان بیاید و شما را از سردرگمی نجات دهد. یک وکیل با تجربه قوانین مربوط به هر جرمی را با زبان ساده برای شما توضیح می‌دهد تا متوجه عواقب و مجازات هر جرم بشوید.

چگونه می‌شود به مشاوره کیفری آنلاین رایگان اعتماد کرد؟

در اکثر موارد، مشاوره رایگان توسط افرادی انجام می‌شود که تازه کار هستند و تخصص بالایی ندارند و رایگان بودن جلسات مشاوره برای آن‌ها نوعی تبلیغات برای جذب موکل است.

برای این که به مشاوره کیفری آنلاین رایگان بتوانید اعتماد کنید، باید سابقه کاری آن وکیل و اطلاعاتی که از خود در اختیار قرار داده است را با جستجو در وبسایتی که دارد، مورد توجه قرار دهید و بهترین وکیل را با جستجوی بهینه پیدا کنید.

سوالات کیفری با پاسخ

استفاده از سوال و جواب حقوقی و کیفری امری مفید برای افزایش دانش حقوقی شما میباشد. در ادامه به برخی پرسش‌ها که معمولا در حین مشاوره کیفری رایگان، از ما پرسیده میشود، پاسخ دادیم.

دعاوی یا پرونده‌های کیفری به چه پرونده‌هایی گفته می‌شود‌؟

به طور کلی به پرونده‌هایی که در یک طرف آن‌ها جرم و جنایتی صورت گرفته باشد و دادگاه برای فاعل این جرم مجازات بر اساس قانون تعیین کند پرونده کیفری گفته می‌شود.

وکیل آنلاین کیفری چه وظایفی دارد؟

یک فرد، چه وکیل آنلاین کیفری باشد و یا وکیل کیفری با ارائه خدمات به صورت حضوری، وظایف خاصی را دارا است که مراجعه به آن‌ها و دریافت مشاوره کیفری رایگان از آن‌ها به شما در حل مسائل قضایی بسیار کمک می‌کند.

در حقیقت، یک وکیل کیفری، مانند هر وکیل دیگری تمام انرژی خود را می‌گذارد تا وظیفه‌ی دفاعی خود را به بهترین صورت به انجام برساند. با همه‌ی این احوال، عملکرد وکیل کیفری در حوزه‌های مختلف قانون با عملکرد بقیه وکیل‌ها تفاوت‌هایی دارد.

یک وکیل کیفری در زمینه‌ای مشغول فعالیت است که به طور مستقیم با حقوق اشخاص ارتباط دارد. به دلیل اینگونه عملکرد خاص، به وکیل کیفری، وکیل مدافع نیز می‌گوییم.

مدافع یک واژه‌ی عربی است و معنای محافظت و دفاعرا دارد.

از این واژه به طور خاص برای توصیف کردن وکلایی استفاده می‌شود که از مظنون و یا متهم پرونده در دادرسی کیفری دفاع می‌کنند و وظیفه‌ی آن‌ها، دفاع و حفظ حقوق آن‌ها است.

مطابق با اصل سی و پنج قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همه‌ی محکمه‌ها، هر دو طرف پرونده این حق را دارند که برای خود یک وکیل انتخاب کنند و در شرایطی که یک شخص در انتخاب وکیل ناتوان باشد، باید برای آن فرد امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

چگونه مشاوره رایگان کیفری و حقوقی بگیریم؟

گرفتن مشاوره رایگان کیفری و حقوقی نیازمند شناخت کافی شما نسبت به آن وکیل است. پس از کسب اطمینان از تخصص وکیل مورد نظر،  می‌توانید با توجه به اطلاعات وارد شده در وبسایت شخصی او که راجع به نحوه ارتباط گرفتن و … است، بهترین راه برقراری جلسه ماند تماس تلفنی، جلسه حضوری و … را انتخاب کنید.

هزینه وکیل کیفری در دعاوی کیفری چقدر است؟

هزینه وکیل کیفری با در نظر گرفتن نوع جرم مرتکب شده، بسیار متفاوت است و ما قادر نیستیم نسبت به همه‌ی جرم‌های کیفری  یک حق الوکاله یا همان هزینه وکیل کیفری ثابتی را قرار دهیم.

یک وکیل کیفری با توجه داشتن به این موضوع که هر یک از جرایم در دسته خاصی از جرم‌های مطابق با قانون قرار می‌گیرند و طبق آن دسته بندی، مجازات از خفیف تا شدید برای آن در نظر گرفته می‌شود، به طبقه بندی هر یک از جرایم کیفری می‌پردازد و مشغول مشخص نمودن تعرفه‌ای برای کار خود می‌شود.

این تعرفه باید یک تعرفه قانونی باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با وکیل کیفری تهران، مقاله زیر می‌تواند بسیار مفید باشد.

شماره وکیل کیفری تهران (موبایل : 09120712942)


 

آیا محتوای مشاوره کیفری تلفنی + سوال از وکیل کیفری برای شما مفید بود؟ آماده پاسخ به سوالات شما هستیم.

4.9/5 - (9 امتیاز)
آموزش های حقوقی مرتبط