ساکن هر استانی از ایران باشید، می‌توانید با بهترین وکلای اداره کار تهران نظیر سیاوش اسکندرزاد به طور غیر حضوری در ارتباط باشید و مشاوره لازم را بگیرید.

وکیل اداره کار تهران (شماره تلفن) + هزینه 1403

سیاوش اسکندرزاد

وکیل اداره کار

پیگیری کلیه دعاوی مرتبط با کارگر و کارفرما مثل : دریافت حقوق و مطالبات، پرداخت حق بیمه و سنوات، صدمات جسمی حین کار، چک و سفته حسن انجام کار، اخراج یا تعلیق قرارداد، عیدی، بیمه بیکاری و … بر عهده وکیل اداره کار می باشد. جهت ارتباط با وکیل متخصص همین حالا با تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

مشاوره فوری با وکیل اداره کار تهران :
09120712942

حل مشکلات سابقه کار، بیمه، حقوق و مزایا و خیلی موارد دیگر که برای کارمندان و کارگزان دولت پیش می‌آید، به دست وکیل اداره کار می‌تواند از راه ساده و سریع‌تری حل شود.
وکیل متخصص اداره کار می تواند در حل مشکلات سابقه کار، بیمه، حقوق و مزایا و موارد دیگر به کارگران کمک کند.

هزینه وکیل اداره کار در سال 1403

  • به طور کلی این مبلغ از 8 میلیون تومان شروع شده اما درکل هزینه وکیل اداره کار تهران میتواند با توجه به مشکلات حقوقی پرونده، زمان لازم برای بررسی پرونده، میزان تجربه وکیل در پرونده های مرتبط با دعاوی اداره کار و موارد دیگر متغیر باشد.

بهترین وکیل اداره کار در تهران (ویژگی ها)

  1. تسلط بر قوانین و بخشنامه های اداره کار.
  2. تجربه موفقیت آمیز در پرونده های مرتبط با احقاق حق کارگران و کارفرمایان.
  3. توانایی نوشتن لایجه و شکواییه و ارائه آن به دادسرا.
  4. دفاع محکم از حقوق از دست داده و ضررهای مالی موکل.

این ویژگی ها از مهمترین خصوصیت هایی هستند که بهترین وکیل حل اختلاف کارگر و کارفرما در تهران باید دارا باشد.

شماره وکیل اداره کار:
09120712942

وکیل امور اداره کار ، چه کمکی میتواند کند؟

وکیل امور اداره کار با داشتن شناخت کافی درباره قوانین امور اداری، همچنین وکیل بیمه با مسلط بودن بر مقررات بیمه تامین اجتماعی و … و همچنین بخش‌نامه‌ها می تواند در مواردی همچون تعزیرات و موارد زیر به شما کمک کند :

  •  مبلغ حقوق.
  • میزان اضافه کاری.
  • سنوات کارگر.
  • عیدی و موارد مختلف دیگر.
کمک‌های وکیل امور اداره کار در زمینه نوشتن قرارداد است و دفاع از موکل، دادن اطلاعات کافی درباره قوانین بیمه، دادن مشاوره در رابطه با بخشنامه‌ها و خیلی موارد دیگر است.
کمک‌های وکیل امور اداره کار در زمینه نوشتن قرارداد است و دفاع از موکل، دادن اطلاعات کافی درباره قوانین بیمه، دادن مشاوره در رابطه با بخشنامه‌ها و خیلی موارد دیگر است.

وظایف وکیل دعاوی کارگر و کارفرما

برخی اوقات بین کارفرما و کارگران اختلافات متعددی بوجود می آید، در اکثر مواقع این اختلافات حل و فصل میشوند اما هنگامی که این مسائل منجر به طرح شکایت از جانب هر طرف شود، وکیل دعاوی کارگر و کارفرما از حق و حقوق موکل خود دفاع می کند.

شماره تلفن وکیل اداره کار

  • شماره تلفن وکیل کارگر کارفرما : 0712942-0912.
  • تلفن دفتر کار وکیل اداره کار :‌ 6173 8612 021.
  • مشاوره تلفنی با وکیل :‌ 6101 8612 021.

با برقراری ارتباط با وکیل متخصص و ارائه توضیحات و جزئیات پرونده، می توانید مشورت های لازم را دریافت کرده و در حریان، روند اجرای پرونده قرار بگیرید.

برای ارتباط با یکی از بهترین وکلای اداره کار ، با این شماره تلفن تماس بگیرید : 0712942-0912

سوال از کارشناس اداره کار چه زمانی پرسیده میشود؟

همیشه اولویت با صلح و سازش بین کارفرما و کارمند است اما در صورتی که که این سازش انجام نگیرد، باید به هیئت های رسمی مراجعه کرده و از کارشناس مربوطه ، سوالات مدنظر پرسیده و راهنمایی مناسب اخذ شود.

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار

برای اخذ مشاوره از وکیل سیاوش اسکندرزاد (وکیل برای اداره کار) می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا واتس اپ اقدام نمایید تا درباره روند پیش رفتن پرونده، مدارک لازم، هزینه‌ها و موارد دیگری که در ذهن دارید، اطلاعات لازم را به دست آورید.

آیا مقاله وکیل مربوط به اداره کار (شماره تلفن مشاوره) + هزینه 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (2 امتیاز)