وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران

وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران (تضمینی پرداخت بعد از نتیجه) + هزینه 1403

وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران

با در نظر گرفتن ماده‌های قانونی مرتبط با تغییر دادن تاریخ تولد و سن افراد متوجه خواهیم شد که تغییر سن شناسنامه ممنوع است اما در این میان تبصره‌هایی وجود دارند که این اجازه را به ما می‌دهند تا بتوانیم تاریخ تولد را تغییر دهیم. برای مثال، در شرایطی که یک فرد با اسناد و مدارک واجد اعتبار و ارائه ادله و شهود اثبات کند که سن واقعی او با سن شناسنامه‌ای‌اش متفاوت است، اصلاح تاریخ تولد برای یک بار مجاز است. در صورت نیاز به تغییر تاریخ تولد، حتما با وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران و یا سایر استان‌ها مشورت کنید و از آن‌ها کمک بگیرید.

جهت دریافت مشاوره فوری با وکیل ثبت احوال خبره و انتخاب بهترین روش برای تغییر سن شناسنامه با تلفن 09120712942 تماس حاصل بفرمایید.
وکیل شناسنامه مجرب آماده راهنمایی قدم به قدم به شماست.

بهترین وکیل برای کاهش سن در تهران و شهرستان

در نظر داشته باشید که پیش از انتخاب بهترین وکیل برای کاهش سن در تهران و شهرستان ، با وظایف و ویژگی‌های یک متخصص این حوزه، آشنا شوید.
برخی از ویژگی‌هایی که یک وکیل برای کاهش سن باید داشته باشد را در لیست زیر آورده‌ایم:

  • او باید با بررسی کردن دلایل و شواهد فرد متقاضی، تخمینی برای احتمال موفقیت پرونده بزند.
  • تمامی امور و دوندگی‌های مربوط به پرونده به وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران یا سایر استان‌ها سپرده می‌شود و به دلیل تجربه‌ی بالایی که دارند، کارها با سرعت بیشتری پیش می‌روند.
  •  وکیل تغییر سن شناسنامه در اهواز و بقیه شهرها، نسبت به قوانین ثبت احوال آشنایی کافی دارند و این موضوع به پیشرفت پرونده کمک می‌کند.

جهت ارتباط با وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران ، از طریق این شماره با ما در ارتباط باشید: 09120712942
آدرس دفتر تهران :‌ خیابان ملاصدرا، نرسیده به پل کردستان، جنب انتشارات بورس، پلاک 29، طبقه 2

وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران دوندگی‌های مربوط به پرونده را انجام می‌دهد و با سرعت بیشتری آن را پیش می‌برد.
وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران دوندگی‌های مربوط به پرونده را انجام می‌دهد و با سرعت بیشتری آن را پیش می‌برد.

کاهش سن شناسنامه تضمینی است؟

در مسائل حقوقی نمی‌شود به طور کامل تضمین داد که کار با موفقیت به پایان خواهد رسید یا خیر اما شما با انتخاب بهترین وکیل برای کاهش سن می‌توانید میزان ریسک را کاهش دهید و به موفقیت پرونده نزدیک‌تر شوید. در پاسخ به این سوال که کاهش سن شناسنامه تضمینی است یا خیر؟ باید گفت که به انتخاب وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران و یا سایر استان‌ها بستگی دارد.

اگر مدارک شما کافی باشد و وکیل توانمندی را در کنار خود داشته باشید، احتمال موفقیت پرونده تغییر سن بسیار بالا خواهد بود.

هزینه وکیل تغییر سن شناسنامه چقدر است؟

هزینه وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران و بقیه استان‌ها با توجه به نوع تغییر سن و تعداد سال‌هایی که قرار است افزوده و یا کاسته شود، متفاوت است.
تغییر سن شناسنامه، یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به دانش و تجربه کافی در این زمینه دارد. بنابراین، بهتر است در صورت نیاز به کاهش و یا افزایش سن شناسنامه و تغییر تاریخ تولد، از یک وکیل متخصص در این امر کمک بگیرید.

در صورت نیاز به اخذ مشاوره از وکیل شناسنامه در تهران و دریافت اطلاعات کامل در خصوص کلیه هزینه ها با این شماره تماس حاصل فرمایید : 09120712942

لایحه جدید کاهش سن چیست؟

وارد کردن تاریخ تولد غلط در شناسنامه، یکی از شایع‌ترین و پر تکرارترین اشتباهاتی است که رخ می‌دهد.
ممکن است کمبود نیرو یا مراجعه نکردن به ثبت احوال، دلایل احتمالی این اتفاق باشند. از زمانی که مشخصات اشخاص در شناسنامه ثبت شد، اقدام برای تغییر سن افزایش یافت به همین خاطر، یک لایحه تحت عنوان لایحه جدید کاهش سن تنظیم شد.

مطابق با این لایحه، هر شخص در طول زندگی یک بار اجازه تغییر سن دارد که در دو نوع اتفاق می‌افتد: تغییر سن بیش از پنج سال و تغییر سن کمتر از پنج سال.

مطابق با لایحه جدید تغییر سن، دو نوع کلی برای این عمل وجود دارد: تغییر سن در بازه‌ی کمتر و یا بیشتر از پنج سال. در مقاله وکیل تغییر سن شناسنامه به خوبی این موضوع را توضیح دادیم.
مطابق با لایحه جدید تغییر سن، دو نوع کلی برای این عمل وجود دارد: تغییر سن در بازه‌ی کمتر و یا بیشتر از پنج سال. پیش از رزرو جلسه مشاوره با وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران به این موضوع توجه داشته باشید.

تغییر سن در شناسنامه با پول ممکن است؟

تغییر سن در شناسنامه علاوه بر هزینه بر بودن، نیازمند یک سری شرایط مانند به همراه داشتن اسناد و مدارک، شهادت شهود و پزشکی قانونی است که اگر آن‌ها را داشته باشید، می‌توانید با پرداخت مبلغی به وکیل متخصص در این زمینه، تغییر سن را انجام دهید.

چگونه وكيل برای كم كردن سن شناسنامه بگیریم؟

مراحلی که در جهت گرفتن وکیل برای کم کردن سن شناسنامه باید طی شود، به شرح زیر می‌باشد :

  • انتخاب وکیل متخصص و باتجربه با تحقیق و بررسی سابقه کار او.
  • کسب مشاوره تلفنی از وکیل تغیر سن شناسنامه در تهران و سایر استان‎‌ها.
  • تنظیم یک تا چند جلسه حضوری با وکیل برای کاهش سن.
  • شروع همکاری با وکیل مورد نظر برای انجام اقدامات مربوطه.

وکیل تضمینی کاهش سن در تهران وجود دارد؟

همانطور که کمی قبل گفته شد، تغییر سن تضمینی یا غیر تضمینی به این بستگی دارد که شما کدام وکیل را انتخاب کنید. بنابر این ، هیچگاه نتیجه صد در صدی وجود ندارد
در شرایطی که یک وکیل خوب برای کاهش سن در شیراز و یا هر استان دیگری را انتخاب کنید که دانش کافی و تجربه‌ی بالایی در این زمینه داشته باشد، شانس موفقیت‌تان بالاتر خواهد رفت.

تضمینی بودن تغییر سن در به این مربوط است که کدام وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران یا سایر استان‌ها را انتخاب کرده باشید.
تضمینی بودن تغییر سن در به این مربوط است که کدام وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران یا سایر استان‌ها را انتخاب کرده باشید.

كم كردن سن در شناسنامه با وکیل چقدر طول میکشد؟

میزان زمان مورد نیاز برای کم کردن سن در شناسنامه با وکیل ، به نحوه‌ی انجام آن، تعداد سال‌های افزوده یا کاسته شده و ارائه مدارک و مستندات بستگی دارد.

به طور معمول، کمک گرفتن از وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران و سایر استان‌ها باعث می‌شود این کار را حدودا بین سه ماه و نیم تا هشت ماه به پایان برسانید.

شماره تلفن وکیل خوب برای کاهش سن در تهران

اگر قصد اقدام به تغییر سن شناسنامه را دارید، پیشنهاد ما این است که با بهترین وکلای خبره و توانمند در این زمینه مشورت حاصل کنید و از کمک‌هایی که می‌کنند، نهایت استفاده را ببرید. جهت ارتباط با وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران ، شماره زیر را یادداشت نمایید.

  • تلفن وکیل تغییر سن شناسنامه : 09120712942

تغییر سن شناسنامه با پارتی ممکن است؟

همان‌طور که می‌دانید، تغییر سن شناسنامه باید مطابق با قوانین مختص این زمینه صورت پذیرد و نیازمند مدارک و اسناد معتبر است.
فلذا در صورتی که مدارک، تایید پزشکی قانونی، دلایل قانونی و محکمه پسند نداشته باشید و نتوانید سن واقعی خود را اثبات نمایید، انجام این کار با پارتی نیز ممکن نخواهد بود.

وکیل برای گرفتن شناسنامه برای اتباع

حضور وکیل برای گرفتن شناسنامه برای اتباع امری بسیار ضروری است زیرا دریافت سند تابعیت یا همان شناسنامه برای افرادی که از کشورهای دیگری به ایران مهاجرت کرده‌اند، کار بسیار دشوار و دارای پیچ و خم‌های فراوان است. انجام این کار به کمک وکیل، باعث می‌شود افراد در مسیر درستی قرار بگیرند و با استفاده از علم وکیل متخصص، بدون ریسک و تحمل سختی شناسنامه را دریافت نمایند.

برای کوچک کردن سن شناسنامه چه پیش نیاز هایی لازم است؟

برای کوچک کردن سن شناسنامه، نیاز است که شخصی که تقاضای کاهش سن شناسنامه را دارد، مراحل زیر را طی نماید:

  • مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی و تنظیم و ثبت دادخواست.
  • ارائه مدارک لازم به ثبت احوال در صورت تغییر سن بالاتر از پنج سال. (شناسنامه، کارت ملی، استشهادیه، برگه ولادت)
  • تشکیل و بررسی پرونده تغییر سن.
یک وکیل برای کاهش سن به شما خواهد گفت که برای انجام این کار چه پیش‌نیازهایی را باید داشته باشید.
وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران برای کاهش سن به شما خواهد گفت که چه پیش‌نیازهایی را باید داشته باشید.

آیا کاهش سن شناسنامه تضمینی است؟

پیچیدگی‌های کاهش سن در شناسنامه کم نیست و نمی‌توان قطعی بودن یا نبودن آن را اظهار کرد ولی اگر برای شما ضروری است که این کار را انجام دهید،  پیشنهاد می‌کنیم از وکیل متخصص کمک بگیرید تا با علمی که نسبت به راه‌های انجام این کار دارد، شانس موفقیت در کاهش سن شناسنامه را بالاتر ببرید.

نمونه دادخواست کاهش سن شناسنامه

یک نمونه دادخواست کاهش سن را در این بخش می‌بینیم.
نام و نام خانوادگی خواهان تغییر سن : …………
خوانده: اداره ثبت احوال منطقه ……..
خواسته: صادر شدن شناسنامه جدید و باطل کردن شناسنامه به شماره …….
دلایل و مدارک: 1- تصویر مصدق شناسنامه 2- استشهادیه 3-  نظریه پزشک قانونی (در صورت نیاز)
شرح خواسته:
مقام محترم ریاست دادگاه ……….
با عرض سلام و احترام به استحضار جنابعالی می‌رساند اینجانب …….. فرزند ……. به شماره شناسنامه …………. و کد ملی ………………..
در بهار سال ………… روز ……… ماه …………. در شهرستان ………….. متولد شده‌ام. برادر اینجانب 4 سال از من بزرگ‌تر بود که بر اثر بیماری فوت شد. پدر و مادر اینجانب به دلیل علاقه شدیدی که به او داشتند، پس از فوت ایشان از شناسنامه‌اش برای من استفاده کردند و اقدام به اخذ شناسنامه برای بنده ننمودند و از عواقبی که به همراه خواهد داشت، مطلع نبودند.
فلذا، با توجه به این موضوع که سن درج شده درشناسنامه با سن واقعی اینجانب متفاوت است، اینجانب تقاضای باطل شدن شناسنامه با شماره سریال ………… و صدور شناسنامه جدید با درج تاریخ واقعی سن خویش را از دادگاه محترم خواستارم.
با تجدید احترام
نام ونام خانوادگی و امضا ……
متن بالا نمونه ای از یک دادخواست برای کم کردن سن در شناسنامه بود.

عبارات کلیدی مرتبط با مقاله وکیل تغییر سن شناسنامه

در آموزش های بعدی قصد داریم تا در زمینه موضوعات زیر نیز محتوایی اختصاصی آماده کنیم.

  • بهترین وکیل برای شناسنامه.
  • گرفتن شناسنامه از طریق دادگاه.
  • وکیل متخصص ثبت احوال.

آیا مقاله (وکیل تغییر سن شناسنامه در تهران (تضمینی دریافت حق الوکاله بعد از حصول نتیجه) + هزینه 1403) منتشر شده در سایت وکیل سیاوش اسکندرزاد برای شما مفید بود؟

2/5 - (1 امتیاز)
آموزش های حقوقی مرتبط