وکیل نگارش قرارداد

وکیل نگارش قرارداد (مشاوره فوری) هزینه تنظیم 1403

سیاوش اسکندرزاد

وکیل نگارش قرارداد

به وکیل پایه یک دادگستری که متخصص در تنظیم انواع قرارداد تجاری و غیر تجاری بین اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد، وکیل نگارش قرارداد می گوییم. وکیل تنظیم قرارداد به دلیل تسلط کامل به کلیه قوانین مرتبط با دعاوی تجاری و حقوقی، ریسک هر گونه ضرر و زیان از قرارداد نویسی را بسیار کاهش داده و نظارت کاملی بر روی حسن انجام کار طرفین خواهد داشت.

تلفن مشاوره با وکیل خبره : 09120712942

در زمان نیاز به بستن قرارداد کاری، خرید و فروش و هر زمینه دیگری، نیاز است از یک وکیل نگارش قرارداد کمک بگیرید تا همه ریز جزئیات در آن ذکر شود و در مواقع نیاز، بشود به آن قرارداد تکیه کرد و حق و حقوق خود را پس گرفت.
هنگامی که نیاز به بستن قرارداد کاری مهمی دارید که جای هیچگونه ریسکی را ندارد، بهتر است تا با کمک وکیل نگارش قراردا، اقدام به تنظیم توافق نامه نمایید.

هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل چقدر است؟

هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل بین 20 میلیون الی 60 میلیون تومان متغیر است. دقت شود که حق الزحمه تنظیم قرارداد توسط وکیل در نهایت به واسطه توافقات میان وکیل و موکل مشخص می شود.

تعرفه تنظیم قرارداد توسط وکیل به عواملی دیگری مانند سابقه و سطح ارشدیت وکیل نیز بستگی خواهد داشت.

انواع قرارداد تنظیم شده توسط وکیل

  • وکیل قرارداد پیمانکاری.
  • وکیل قرارداد کاری.
  • وکیل قرارداد بین المللی.
  • وکیل قرارداد کاری.
  • وکیل قرارداد مشارکت در ساخت.
  • وکیل تنظیم قراردادهای تجاری و مالی.
هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل بر اساس نوع قرارداد، حجم آن، میزان تخصصی بودن موضوع، چالش‌های مسیر نگارش و خیلی موارد دیگر مشخص میگردد.
هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل بر اساس نوع و شرایط قرارداد، سطح تجربه وکیل و توافقات طرفین مشخص میگردد.

بهترین وکیل قرارداد تهران (ویژگی ها)

  1. تجربه بالا در نگارش قراردادهای بدون نقص.
  2. تسلط کامل به دعاوی ملکی، تجاری و مالی.
  3. دانش کامل در زمینه انواع قرارداد اجرایی.

تلفن مشاوره با وکیل سیاوش اسکندرزاد (متخصص امور قرارداد) :
09120712942

چه زمانی باید از وکیل قرارداد نویسی کمک گرفت؟

در هنگام بسته شدن کلیه قراردادهای زیر میتوان روی کمک وکیل تنظیم قرارداد حساب باز کرد.

  • قرارداد های ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار.
  • قرارداد های بازاریابی، تبلیغات و استخدام منابع انسانی.
  • قرارداد های محرمانگی و عدم نشر اطلاعات.
  • قرارداد های سرمایه گذاری.
چه زمانی باید از وکیل قرارداد نویسی کمک گرفت؟ در موقعیت‌هایی که بند به بند قرارداد ممکن است به ضرر یا سود ما منتج شود و یا موضوع بسیار تخصصی است، بیشترین نیاز به کمک گرفتن از وکیل حس می‌شود.
چه زمانی باید از وکیل قرارداد نویسی کمک گرفت؟ در موقعیت‌هایی که بند به بند قرارداد ممکن است به ضرر یا سود ما منتج شود و یا موضوع بسیار تخصصی است، بیشترین نیاز به کمک گرفتن از وکیل حس می‌شود.

وکیل قرارداد کاری کیست؟

این دسته از وکلا به دلیل داشتن آگاهی کامل نسبت به قوانین اداره کار، سعی می‌کنند تا همه موارد کلیدی را در قرارداد ذکر نمایند. یکی از وظایف وکیل قرارداد کاری جلوگیری از چالش های حقوقی احتمالی بین مدیر شرکت و منابع انسانی بوده و مشکلات به وجود آمده را نیز برطرف میکند.

هر کاری که باعث محکم شدن قرارداد شود و در نهایت به فرد کمک کند حق و حقوق خود را به کمک آن قرارداد بگیرد، توسط وکیل نگارش قرارداد انجام خواهد شد.
هر کاری که باعث محکم شدن قرارداد شود و در نهایت به فرد کمک کند حق و حقوق خود را به کمک آن قرارداد بگیرد، توسط وکیل نگارش قرارداد انجام خواهد شد.

هزینه وکیل قرارداد مشهد و اصفهان چه تفاوتی با تهران دارد؟

تفاوتی ندارد. همانطور که در بالا گفته شد، این هزینه کاملا به توافقات موکل با وکیل بستگی داشته و میتواند در شرایط مختلف تغییر کند.

هزینه وکیل برای نوشتن قرارداد در امور مختلف، متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت، مبلغ 6.000.000 تومان است.
هزینه وکیل برای نوشتن قرارداد در امور مختلف، متفاوت خواهد بود.

هزینه تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت چقدر است؟

به طور کلی هزینه تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت ، مبلغ 6.000.000 تومان در نظر گرفته می شود؛ البته برای اطلاع از قیمت دقیق، میتوانید با وکیل تماس بگیرید.

وکیل قرارداد بین المللی کیست؟

به دسته‌ای از وکلا که دانش بالایی در حوزه دعاوی تجاری و بین المللی شرکت‌ها داشته و دارای مجوزهای معتبر در سطح جهانی هستند، وکیل قرارداد بین المللی گفته میشود.

وکیل قرارداد پیمانکاری چه کاری انجام میدهد؟

وکیل قرارداد پیمانکاری یا وکیل اداره کار، آگاهی بالایی درباره دعاوی حقوقی کارفرماها و پیمان‌کارها دارد و می‌تواند برای جلوگیری از پیش آمدن مسائل حقوقی در این زمینه، قراردادهای اصولی را بنویسد تا بتوان در هنگام نیاز به آن رجوع کرد.

مشاوره تنظیم قرارداد با وکیل

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تنظیم قرارداد و کسب مشاوره تخصصی از وکیل نگارش قرارداد، می‌توانید با شماره تلفن های وکیل سیاوش اسکندرزاد تماس حاصل نمایید.

  1. شماره تماس اخذ مشاوره از وکیل تنظیم قرارداد: 0712942-0912
  2. تماس با دفتر کار وکیل تنظیم قرارداد: 86126173-021

آیا وکیل نگارش قرارداد + مشاوره + هزینه تنظیم در 1403 مفید بود؟
اماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)