هزینه وکیل برای مواد مخدر

هزینه وکیل برای مواد مخدر در 1402 + مشاوره رایگان

هزینه وکیل برای مواد مخدر

چیزی به عنوان یک تعرفه خاص، تحت عنوان هزینه وکیل برای مواد مخدر وجود ندارد و حق الوکاله یک وکیل به صورت توافقی محاسبه می‌گردد. عموما حق الوکاله مواد مخدر با در نظر گرفتن موارد زیر مشخص میشود.

  • میزان سنگین بودن جرم.
  • سطح تخصص وکیل مواد مخدر.
  • پیچیدگی های پرونده.

به طور کلی حداقل هزینه وکیل برای مواد مخدر مبلغ 5.5 میلیون تومان بوده و بسته به نوع پرونده این عدد میتواند تا 250 میلیون تومان و بالاتر افزایش داشته باشد.

اما به خاطر داشته باشید که جهت مشخص شدن مبلغ دقیق هزینه های پرونده لازم است تا ابتدا با وکیل متخصص یک جلسه مشاوره داشته باشید.

جهت مشاوره با وکیل خبره مواد مخدر و استعلام هزینه پیشبرد کارهای کیفری پرونده شما با تلفن 09120712942 تماس حاصل فرمایید.
وکیل متخصص مواد مخدر آماده ارائه مشاوره قدم به قدم به شماست.

مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر

به طور کلی مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر خدمتی است که وکلای تازه کار انجام میدهند و به ندرت پیش می آید که وکلای خبره مواد مخدر، اقدام به ارائه مشاوره رایگان کنند. وکیل سیاوش اسکندرزاد به عنوان یکی از خبره ترین وکلای کیفری تهران، به مدت محدود امکان ارائه مشاوره رایگان را برای شما فراهم آورده است.

حق الوکاله مواد مخدر با توجه به سابقه کار وکیل و میزان سنگینی جرم محاسبه می‌گردد.
حق الوکاله مواد مخدر با توجه به سابقه کار وکیل و میزان سنگینی جرم محاسبه می‌گردد. جهت دریافت اطلاعات دقیق در خصوص هزینه وکیل برای مواد مخدر با شماره تلفن های قرار داده شده، تماس حاصل نمایید.

مقاله مرتبط : اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر + (راه اثبات پاپوش)

وکیل مواد مخدر تهران

اگر ساکن شهر تهران هستید، میتوانید اقدام به رزرو جلسه حضوری با وکیل مواد مخدر تهران داشته باشید. همچنین اگر در سایر استان‌های ایران ساکن هستید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا مشاوره تلفنی یا آنلاین داشته باشید. با کسب دانش و تجربه‌ی بالا در این زمینه می‌تواند به شما در پیگیری پیونده کمک کند. سیاوش اسکندرزاد یکی از وکلای باتجربه‌ی تهران در حیطه پرونده‌های مواد مخدر است.
او با سابقه کار بالایی که در حل مسائل مواد مخدر کسب کرده است، فردی قابل اعتماد برای رسیدگی به پرونده‌های شماست.

امکان دریافت مشاوره با وکیل مواد مخدر به صورت رایگان تنها تا پایان این هفته وجود خواهد بود.

هزینه وکیل برای شکایت کیفری چقدر است؟

هزینه وکیل برای شکایت کیفری با توجه به جرم‌های صورت گرفته متفاوت است. چنانچه جرم‌ها مجازات تعزیری درجه 2 و 3  به همراه داشته باشند، هزینه وکیل از 30 میلیون ریال تا 1 میلیارد ریال خواهد بود. حال اگر جرم پرونده‌ها به صورت موارد ذکر شده نباشد، هزینه وکیل از 10 میلیون ریال تا 500 میلیون ریال است.

 

بهترین وکیل مواد مخدر تهران چه وظایفی دارد؟

وظایف وکیل مواد مخدر این است که دادخواست مناسبی را ارائه دهد و از ادله استفاده کند تا حبس فرد مجرم کمتر شود. دیگر وظیفه و نقش بهترین وکیل مواد مخدر تهران ، تبدیل حکم حبس متهم به مجازات نقدی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین وظایف این دسته از وکلا، تعلیق اجرای حکم می‌باشد.

آدرس وکیل برای مشاوره حضوری

آدرس دفتر تهران :‌ خیابان ملاصدرا، نرسیده به پل کردستان، جنب انتشارات بورس، پلاک 29، طبقه 2.

آماده پاسخ به سوالات شما در خصوص مقاله هزینه وکیل برای مواد مخدر (متخصص کیفری) + مشاوره رایگان هستیم.

5/5 - (2 امتیاز)
آموزش های حقوقی مرتبط